نکات برتر در امد بهتر

نکات برتر در امد بهتر

اموزش برای کسب در امد از سایتهای پی تی سی

 

 سلام خدمت بازدید کنند گان وبلاگ  و کسانیکه تجارت الکترونیک در زمینهptc کار میکنن این وبلاگو را انداختم


 

برای فعالیت در سایتایptc خارجی سایتایی هم که معرفی میکنم سعی میکنم اصلاعات خوبی ازشون بزارم تا شما هم بتونید در چند سایت خوب فعالیت کنین  خواهشا اونای که قصد فعالیت به صورت جدی دارن عضو شوند 

 

نکته:نگران نقد کردن  پول خود نباشید من به شما کمک میکنم پول خود را نقد کنید یا اگر حساب بانکی که این سایتها میخوان ندارین من به شما در ساخت این نوع حساب ها کمک میکنم

 

 

 

 

 

برای دیدن لیست سایتهای اسکم(کلاه بردار) برروی لست سایتهای اسکم(کلاه بردار) در زیر کلیک کنید.و به این نکته هم توجه کنین اگر

اسم سایتی در این لیست نبود به این معنی نیست که امکان کلاه 

بردار بودن سایت مورد نظر وجود ندار و برای بدست اوردن اطلاعاتی 

از سایت مورد نظراسمشو به من بگین تا اطلاعتی ازش به دست بیارم

 

 

(لیست سایتهای کلاه بردار)

 



ایدی من: mohammad.darvishkhoob    سوالی داشتید یا راهنمایی خواستید در خدمتم

 

 

نکته: این وبلاگ همیشه برروز میشود پس همیشه سر بزنید تا وضعیت سایتها باخبر شوید و همینطور سایتای جدید با تشکر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , behtarin2.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM